Stuttgart, Germania, u 19 di marzu di u 2024 - ROYPOW, un capu di u mercatu in Batterie di Manipulazione di Materiale Lithium-Ion, mostra e so soluzioni di energia per a manipulazione di materiali in LogiMAT, a più grande fiera annuale di intralogistica d'Europa tenuta à u Centru Fiera di Stuttgart da u 19 à u 21 di marzu.
Cume e sfide di a manipulazione di materiale evolvenu, l'imprese esigenu più efficienza, produttività è un costu tutale di pruprietà più bassu da i so equipaghji di manipulazione di materiale. Integrà continuamente l'ultime tecnulugia è i disinni innovatori, ROYPOW hè in prima linea, furnisce soluzioni adattate chì affrontanu in modu efficace queste sfide.
L'avanzamenti in e batterie di litio ROYPOW beneficianu i carrelli elevatori cù prestazioni superiori è prufittuità aumentata. Offrendu 13 mudelli di batterie di carrelli elevatori chì varianu da 24 V - 80 V, tutti certificati UL 2580, ROYPOW dimustra chì e so batterie di carrelli elevatori rispondenu à i più alti standard di l'industria per i sistemi di energia è assicuranu un funziunamentu sicuru è efficiente in applicazioni di manipulazione di materiali. ROYPOW ampliarà a so gamma di offerte aghjurnate postu chì più mudelli riceveranu a Certificazione UL quist'annu. Inoltre, i caricatori ROYPOW auto-sviluppati sò ancu certificati UL, garantendu ancu a sicurezza di a batteria. ROYPOW s'impegna à risponde à e diverse esigenze di l'applicazioni di l'equipaggiu di manipulazione di materiali è hà sviluppatu batterie di più di 100 volts è capacità di 1,000 Ah, cumprese versioni adattate per ambienti di travagliu specifichi cum'è a magazzina frigorifera.
Inoltre, per aumentà u ritornu generale di l'investimentu, ogni batteria ROYPOW hè ben custruita, vantandu un assemblea di qualità automobilistica, chì porta à una alta qualità iniziale, affidabilità è longevità. Inoltre, u sistema integratu di suppressione di u focu, a funzione di riscaldamentu à bassa temperatura è u BMS auto-sviluppatu furnisce un rendiment stabile, è ancu una gestione intelligente. E batterie ROYPOW permettenu un funziunamentu ininterrottu, tempi di inattività minimi è permettenu u funziunamentu di l'equipaggiu in più turni cù una sola batteria, maximizendu a produtividade è l'efficienza. Sostenutu da una garanzia di cinque anni, i clienti ponu aspittà tranquillità è benefici finanziarii à longu andà.
"Semu entusiasmati d'esibirà à LogiMAT 2024 è d'avè l'uppurtunità di dimustrà e nostre soluzioni di energia di manutenzione di materiali in un avvenimentu cusì primu in l'industria intralogistica", hà dettu Michael Li, Vicepresidente di ROYPOW. "I nostri prudutti sò stati pensati per risponde à i bisogni di a gestione di materiali di logistica, magazzini, imprese di custruzzione è di più, furnisce efficienza, flessibilità è costi operativi ridotti. Questu hè statu cunfirmatu in parechji casi induve aiutemu i nostri clienti à aghjurnà u rendiment è realizà un risparmiu significativu ".
ROYPOW hà guasi duie decennii di sperienza in R&D, capacità di fabricazione di punta in l'industria è utilizendu u scopu sempre in espansione di a globalizazione, per stabilisce fermamente cum'è un attore prominente è influente in l'industria globale di l'energia di i carrelli elevatori di litio.
I participanti di LogiMAT sò cordialmente invitati à u stand 10B58 à u Hall 10 per scopre più nantu à ROYPOW.
Per più infurmazione è dumanda, visitatewww.roypowtech.como cuntattu[email prutettu].